Ofte Stilte Spørsmål
Hvordan kan jeg sjekke statusen på bestillingen min?
Hvis du har opprettet en konto hos oss, kan du når som helst logge inn og se bestillingshistorikken og -statusen din. Du kan også kontakte oss for å få en oppdatering.
Spores bestillingen min?
Alle standardbestillinger sendes via standard prioritert post som ikke kan spores. Bestillinger på 3 eller flere produkter, engros- eller bulkbestillinger på over 2 kg vil imidlertid inkludere internasjonal sporing.
Hvordan kan jeg være sikker på at pakken min kommer trygt frem?
Vi pakker hver bestilling nøye for å sikre at skiltene dine kommer frem i perfekt stand. Vi er sikre på at postvesenet tar alle forholdsregler for å håndtere pakken din med forsiktighet.
Kan dere sende til en postboks?
Ja, vi kan sende til en postboksadresse.
Kan dere sende bestillingen min til en annen adresse enn faktureringsadressen min?
Ja, absolutt! Når du sjekker ut på nettet, må du bare sørge for å oppgi leveringsadressen din, slik at vi kan sørge for å sende skiltet ditt til riktig sted.
Følger det med monteringsmateriale med produktene deres?
Ja, det er det. Alt materialet som kreves for montering er inkludert i produktene våre.
Hvordan rengjør jeg produktene deres?
Aluminiumsproduktene våre kan enkelt rengjøres med et aluminiumsrengjøringsmiddel (f.eks. fra apoteket) og en mikrofiberklut.
Vi anbefaler rengjøringsmidler som inneholder naturlige oljer - dette forhindrer fingeravtrykk.